Ramada by Wyndham Al Qassim
Hotel d'estil art-déco amb spa complet i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ramada by Wyndham Al Qassim





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 112 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran, fumadors

Suite, 1 llit de matrimoni gran, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs Tempur-Pedic
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs Tempur-Pedic
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, fumadors

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs Tempur-Pedic
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble, accessible, fumadors (Accessible)

Habitació, 1 llit doble, accessible, fumadors (Accessible)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs Tempur-Pedic
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs Tempur-Pedic
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs Tempur-Pedic
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit individual, fumadors

Habitació, 1 llit individual, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs Tempur-Pedic
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit individual, no fumadors

Habitació, 1 llit individual, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs Tempur-Pedic
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

King Abdulaziz Road, Bukayriah, 51941
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 45 SAR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150 SAR per persona només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 150.0 SAR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 10007388
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-18:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
Puntuació nacional
Saudi Ministry of Tourism és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Ramada Al Qassim
Ramada Al Qassim Bukayriah
Ramada Al Qassim Hotel
Ramada Al Qassim Hotel Bukayriah
Ramada Hotel Al Qassim
Ramada Hotel Qassim
Ramada Qassim
Ramada Al Qassim Hotel Suites
Ramada by Wyndham Al Qassim Hotel
Ramada by Wyndham Al Qassim Bukayriah
Ramada by Wyndham Al Qassim Hotel Bukayriah
Preguntes freqüents
Opinions: Ramada by Wyndham Al Qassim
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada de 9 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tianhua
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tianhua
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Anas
22 de nov. de 2024
Anas
Estada de 7 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sumit
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sumit
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Abdulla
16 de jul. de 2024
Abdulla
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Marwan
Viatge de negocis
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marwan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Abdulla
10 d’abr. de 2024
Abdulla
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
BAHAUDDIN
Viatge en grup
25 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BAHAUDDIN
Estada de 3 nits (des. 2022)
8/10, Bo
Ziad
4 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Not bad
Ziad
Estada de 2 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
mohamad
17 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
غرفه سرير كنق زوجين
mohamad
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Mohannad
10 d’abr. de 2022
Mohannad
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Ahmad
Viatge en família
25 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmad
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Khadijah
Viatge de negocis
7 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frequent Traveler
Khadijah
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Mohannad
29 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Mohannad
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Walter
Viatge de negocis
28 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schõnes und gepflegtes Hotel
Walter
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Moammed
Viatge de negocis
24 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moammed
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Jan-Willem
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent stay
Jan-Willem
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Abdullah
Viatge de negocis
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
not bad
Abdullah
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Ali
13 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
Ali
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2017)
4/10, Deficient
Klaus
24 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació