Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotell Iföhus





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica (Small)

Habitació doble clàssica (Small)
7,8 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Decoració individual
Calefacció
Televisor de plasma
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica (Extra Large)

Habitació doble clàssica (Extra Large)
El més destacat
Sala d'estar
Decoració individual
Calefacció
Televisor de plasma
Cortines opaques
Bany privat
Barnussos
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica (Large)

Habitació doble clàssica (Large)
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Decoració individual
Calefacció
Televisor de plasma
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica (Medium)

Habitació doble clàssica (Medium)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Decoració individual
Calefacció
Televisor de plasma
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ivögatan 3, Bromolla, 29538
Sobre aquest allotjament
Hotell Iföhus
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 100.0 SEK per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotell Iföhus Hotel
Hotell Iföhus Bromolla
Hotell Iföhus Hotel Bromolla
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotell Iföhus
8,2
Molt bo
9,0
Neteja
7,0
Comoditats
8,0
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
3 de set. de 2025
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Claus
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claus
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Thomas
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jonas
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Harald
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harald
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ankie
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ankie
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Per
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Helena
Viatge en família
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helena
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Daniel
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Jesper
Viatge de negocis
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Jesper
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Kim
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kim
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jan
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Anders
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mats
Viatge en grup
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mats
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Linda
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linda
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Denise
30 de set. de 2024
Denise
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Daniel
Viatge de negocis
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Martina
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martina
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Robin
16 de set. de 2024
Robin
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Henrik
Viatge de negocis
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Henrik
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Bo
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bo
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
15 d’ag. de 2024
Peter
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Naveed
24 de jul. de 2024
Naveed
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Johan
20 de jul. de 2024
Johan
Estada d’1 nit (jul. 2024)