Hôtel Mont-Brison
Hotel amb accés directe a les pistes d'esquí i amb casino
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Mont-Brison





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble, vistes a la muntanya

Habitació doble, 1 llit doble, vistes a la muntanya
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Canals digitals
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, vistes a la muntanya

Habitació amb dos llits individuals, vistes a la muntanya
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Canals digitals
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, vistes a la muntanya

Habitació familiar, vistes a la muntanya
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 Avenue Du General De Gaulle, Briançon, Hautes Alpes, 05100
Sobre aquest allotjament
Hôtel Mont-Brison
Allotjaments similars

Suite Home Briancon Serre Chevalier
Suite Home Briancon Serre Chevalier
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 615 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Mont-Brison Briancon
Hôtel Mont-Brison
Mont-Brison Briancon
Mont-Brison
Hôtel Mont Brison
Hôtel Mont-Brison Hotel
Hôtel Mont-Brison Briançon
Hôtel Mont-Brison Hotel Briançon
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Mont-Brison
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Remy
Viatge en família amb nens petits
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Remy
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
David, ANNECY
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlo
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlo
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Roland
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roland
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoan
16 de jul. de 2025
Yoan
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Joanna
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Joanna
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
BARBARA
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BARBARA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
STEFANO
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
STEFANO
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Noëmie
Viatge en grup
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait pour un séjour à la montagne !
Noëmie
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Marc
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Paolo
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paolo
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Nathalie
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nuit étape
Nathalie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ZAIS
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ZAIS
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Phrachan
13 de juny de 2025
Phrachan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Laurence
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurence
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Franck
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franck
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jean Paul
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jean Paul
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cyrille
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
De l'arrivée jusqu'au départ, aucune fausse note.
Cyrille
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
CEDRIC
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CEDRIC
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Bechir
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bechir
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
guillaume
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
guillaume
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Muriele
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Muriele
Estada de 2 nits (febr. 2025)








