Hotel Grutta
Hotel a Bom Jesus Da Lapa amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Grutta





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Habitació triple estàndard, 3 llits individuals, bany privat
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble familiar, bany privat

Habitació doble familiar, bany privat
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual Deluxe, bany privat

Habitació doble per a ús individual Deluxe, bany privat
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, pati hawaià

Suite Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, pati hawaià
El més destacat
Pati hawaià
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Praça da bandeira, Centro, Bom Jesus Da Lapa, Bahia, 47600000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Pousada da Lapa
Hotel Pousada da Lapa
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Piscina infantil
7.6 de 10, Bé, 41 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 30.00 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL GRUTTA Bom Jesus Da Lapa
GRUTTA Bom Jesus Da Lapa
HOTEL GRUTTA Hotel
HOTEL GRUTTA Bom Jesus Da Lapa
HOTEL GRUTTA Hotel Bom Jesus Da Lapa
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Grutta
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de febr. de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Jean
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cleyde
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cleyde
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Emerson L
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emerson L
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
MAURO
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
MAURO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Maria
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Maria
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Pavel Andrey
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Pavel Andrey
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rayana
26 de gen. de 2025
Rayana
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Esperança de melhorias
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Joice
22 de gen. de 2025
Joice
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Laura
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom com ressalvas
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
MARCUS
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
MARCUS
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Na média
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
jorge giacomo
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jorge giacomo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tatyana
30 de des. de 2024
Tatyana
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Hanno
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hanno
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Cícero Rodrigo de sousa
Viatge en família
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cícero Rodrigo de sousa
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcelino Manoel
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelino Manoel
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
gellis
Viatge en grup
25 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Show
gellis
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Maria Luísa
Viatge en família
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo atendimento e localização.
Maria Luísa
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Rosiane
2 d’abr. de 2024
Rosiane
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Clerisvaldo B. Marques
2 d’abr. de 2024
Clerisvaldo B. Marques
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Elza
28 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elza
Estada d’1 nit (març 2024)