Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Richmont





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al canal

Habitació doble, vistes al canal
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al mar

Habitació doble, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, vistes al mar

Habitació triple, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, vistes al mar

Habitació quàdruple, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

48 Allee Andre Filliol Front De Mer, Marseillan, Herault, 34340
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel La Chaumière
Hôtel La Chaumière
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 50 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.73 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 8 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per la caixa forta a l'habitació: 2 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Le Richmont
Hotel Le Richmont Marseillan
Le Richmont
Le Richmont Marseillan
Richmont Hotel
Hotel Richmont Marseillan
Hotel Richmont
Richmont Marseillan
Hotel Le Richmont Hotel
Hotel Le Richmont Marseillan
Hotel Le Richmont Hotel Marseillan
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Le Richmont
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
17 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Olivier
2 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olivier
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Amandine
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Au top !
Amandine
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Guillaume
29 de juny de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada de 2 nits (juny 2020)
8/10, Bo
marcel
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marcel
Estada de 3 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Kenneth
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Terrible surroundings
Kenneth
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jean Marc
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Marc
Estada de 4 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Norbert
17 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ferienhotel
Norbert
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Aurore
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Court séjour
Aurore
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Sally
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Good value beach hotel
Sally
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de juny de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Emmanuel
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très agreable
Emmanuel
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de juny de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Patrick
30 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rien à dire
Patrick
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Isabelle
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabelle
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de maig de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Une nuit
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Alain
27 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Alain
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
RobbertJan
30 d’ag. de 2018
Prijs niet helemaal waard, maar overall zeer goed.
RobbertJan
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
nathalie, Antony
9 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Proche de la plage et acceuillant
nathalie
Estada de 9 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
ISABELLE
8 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TRÈS BIEN : HÔTEL BIEN SITUÉ, ACCUEIL SYMPATHIQUE
ISABELLE
Estada d’1 nit (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Gute Lage direkt am Meer
Viatger verificat
Estada de 10 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Dawn, U.S.
24 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dawn
Estada de 3 nits (jul. 2018)