Las Cardas Posada
Hotel a la vora del riu amb spa complet i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Las Cardas Posada





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació (Shinqui)

Habitació (Shinqui)
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Belgrano 609, Belen, Catamarca, 4750
Sobre aquest allotjament
Las Cardas Posada
Allotjaments similars

Hotel Belén
Hotel Belén
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
Preu actual: 67 €
14 de nov. - 15 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 260 USD per vehicle (l'anada i la tornada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 10 octubre-10 abril
L'horari de la piscina és el següent: 11:00-20:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Las Cardas Posada Hotel Belen
Las Cardas Posada Hotel
Las Cardas Posada Belen
Las Cardas Posada Hotel
Las Cardas Posada Belen
Las Cardas Posada Hotel Belen
Las Cardas Posada Hotel Belen
Las Cardas Posada Hotel
Las Cardas Posada Belen
Las Cardas Posada Spa
Preguntes freqüents
Opinions: Las Cardas Posada
Opinions
8,8
Excel·lent
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
JeroenvanRiel, Noordwijk
Viatge en parella
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JeroenvanRiel
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
André
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Bernard
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernard
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Sean
28 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sean
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
ALESSANDRA AP
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALESSANDRA AP
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Philipp
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Empfehlenswert
Philipp
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Winfried
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Winfried
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Hernan Javier
14 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hernan Javier
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)