Hana Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Centre Comercial Nagoya Hill
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hana Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 18 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Komplek Business Center Blok IV No. 17, Nagoya, Lubuk Baja, Batam, 29444
Sobre aquest allotjament
Hana Hotel
Allotjaments similars

Harmoni One Convention Hotel & Service Apartments
Harmoni One Convention Hotel & Service Apartments
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.4 de 10, Molt bé, 610 opinions
Preu actual: 29 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 200000.0 IDR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120000 IDR per persona l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hana Hotel Batam
Hana Batam
Hana Hotel Hotel
Hana Hotel Batam
Hana Hotel Hotel Batam
Preguntes freqüents
Opinions: Hana Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Chua
29 de juny de 2024
Chua
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Omar
26 de maig de 2024
Omar
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Toshiyuki
Viatge en grup
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshiyuki
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
wan ahmad kamal
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wan ahmad kamal
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Tan
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tan
Estada d’1 nit (nov. 2022)
6/10, Acceptable
Ravindran
24 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ravindran
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Christina
Viatge en grup
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christina
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Kok Keong David
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kok Keong David
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Rajakumar
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rajakumar
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
OMAR
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OMAR
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Ivy
17 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Ivy
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Syed
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Syed
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
8 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
4 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
25 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2019)
2/10, Horrible
Sok Li Shirley
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Unpleasant Stay
Sok Li Shirley
Estada d’1 nit (maig 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
4 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cockroaches infested room
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hana
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
sharif
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sharif
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
sharif
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sharif
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
George
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Strongly recommend
George
Estada d’1 nit (des. 2018)