Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament B&B Hotel Barcelona Mataró





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Double Plus Room

Double Plus Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Superior Double Room
Deluxe Double Room
També et pot agradar

Nobu Hotel Barcelona
Sants-Montjuïc
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 1.004 opinions
Preu actual: 282 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrer de Tordera 2, 2, Mataro, CT, 8302
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

B&B HOTEL Barcelona Mataró
B&B HOTEL Barcelona Mataró
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 117 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
22 de jul. - 23 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.66 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
L’allotjament també es coneix com a
ibis Barcelona Hotel Mataro
ibis Barcelona Mataro
ibis Mataro
ibis Barcelona Mataro Hotel
Ibis Barcelona Mataro Province Of Barcelona, Spain
Ibis Barcelona Mataro Province Of Barcelona
Preguntes freqüents
Opinions: B&B Hotel Barcelona Mataró
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
daniel
5 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
daniel
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Roswitha, Principat D‘ Andorra
27 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roswitha
Estada d’1 nit (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
18 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Maria madalena
Viatge de negocis
15 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Maria madalena
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Jorge
Viatge en família
14 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 4 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
2/10, Horrible
DANIEL
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sejour hôtel horrible plus jalais ça
DANIEL
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Thierry
Viatge de negocis
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien pour étape
Thierry
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
TONI
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TONI
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Silvia
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvia
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Christopher
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Christopher
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
FRANCISCA
Viatge en grup
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FRANCISCA
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Sandra
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Guillermo
5 de des. de 2019
Guillermo
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
SYLVIE
Viatge en família
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SYLVIE
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
RAFAEL
17 de nov. de 2019
RAFAEL
Estada de 2 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Val
Viatge en parella
12 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Val
Estada de 10 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
A Lydia
29 d’oct. de 2019
A Lydia
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Maria madalena
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Maria madalena
Estada d’1 nit (oct. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels