The Phoenix Hotel Bangkok
Hotel als afores amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Phoenix Hotel Bangkok





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Bidet
També et pot agradar

Novotel Bangkok On Siam Square
Centre de Bangkok
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.2 de 10, Molt bé, 1.004 opinions
Preu actual: 126 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

88 Ladkrabang Soi 7, Ladkrabang Road, Ladkrabang, Bangkok, Bangkok, 10520
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sinsuvarn Airport Suite
Sinsuvarn Airport Suite
- Piscina
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
7.6 de 10, Bé, 1.003 opinions
Preu actual: 30 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 180 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150 THB per habitació només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bangkok Phoenix Hotel
Phoenix Hotel Bangkok
Phoenix Bangkok
The Phoenix Bangkok Bangkok
The Phoenix Hotel Bangkok Hotel
The Phoenix Hotel Bangkok Bangkok
The Phoenix Hotel Bangkok Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: The Phoenix Hotel Bangkok
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Colin
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Colin
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
John
9 de febr. de 2025
John
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
John
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marc
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryo
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
jonathan
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A must stay if using BKk airport
jonathan
Estada de 9 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
FUMIYUKI
20 de nov. de 2024
FUMIYUKI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Lee
Viatge en grup
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lee
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Poomrapee
4 de nov. de 2024
Poomrapee
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Phanassaya
Viatge de negocis, Viatge en família
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Phanassaya
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Steven
Viatge en parella
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Yasuaki
Viatge en grup
22 d’ag. de 2024
Yasuaki
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Riku
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyvä paikka jos yöpyy lentojen vaihdon takia
Riku
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
CHUSUNG
21 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHUSUNG
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
stefan
25 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
stefan
Estada d’1 nit (maig 2024)
2/10, Horrible
Robbert
23 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Robbert
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
MASAAKI
Viatge en grup
10 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASAAKI
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ann-Frédérique
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ann-Frédérique
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Andre
9 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
top hotel
Andre
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Geir
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geir
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
??
23 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
??
Estada d’1 nit (set. 2023)