Owl Hotel
Hotel amb un bar i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Museu Van Gogh
Galeria de fotos de l’allotjament Owl Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 81 €
taxes i impostos inclosos
12 de gen. - 13 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,2 sobre 10
Molt bo
(39 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,4 sobre 10
Molt bo
(37 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, 3 llits individuals

Habitació triple, 3 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, 2 llits individuals (Small)

Habitació bàsica, 2 llits individuals (Small)
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
També et pot agradar

ibis budget Amsterdam City South
Amstelveen
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Sala de jocs
- Esmorzar disponible
7.8 de 10, Bé, 1.004 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
11 de gen. - 12 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Roemer Visscherstraat 1, Amsterdam, 1054 EV
Sobre aquest allotjament
Owl Hotel
Allotjaments similars

Hotel Cornelisz
Hotel Cornelisz
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
- Recepció oberta les 24 hores
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 17 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 10 anys
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Owl
Owl Amsterdam
Owl Hotel
Owl Hotel Amsterdam
Owl Hotel Hotel
Owl Hotel Amsterdam
Owl Hotel Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Owl Hotel
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
9,2
Ubicació
9,4
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Hsiang
Viatge en família
14 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hsiang
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Arjen
Viatge de negocis
11 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Arjen
Estada d’1 nit (des. 2025)
8/10, Bo
Paul
9 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 3 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
ALEXANDER
29 de nov. de 2025
ALEXANDER
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Yahilka
19 de nov. de 2025
Yahilka
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Miriam
Viatge en grup
15 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miriam
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Solaz
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Solaz
Estada de 10 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Justina
3 de nov. de 2025
Justina
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Byron, Denton
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Byron
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
Viatge en grup, Viatge en família
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Wendy
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kathryn
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathryn
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Zoe
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zoe
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
jeppe, Morningside
19 d’oct. de 2025
jeppe
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Froebel Hiram
Viatge en parella
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Froebel Hiram
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Lucy, Martinsville
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucy
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Marion
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marion
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Carlos
Viatge en parella
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
LAURA
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
LAURA
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Gökhan
Viatge en parella
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gökhan
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
annie, Laval
Viatge en parella
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
annie
Estada de 6 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Koichiro
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Koichiro
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Honoka
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Honoka
Estada de 2 nits (set. 2025)

















