Grand Hotel Downtown
Hotel al centre a Amsterdam amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel Downtown





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(13 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 1 llit doble i sofà llit, planta baixa

Habitació familiar, 1 llit doble i sofà llit, planta baixa
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: doble
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Small)

Habitació doble (Small)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Àtic de luxe, 1 llit de matrimoni gran

Àtic de luxe, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Àtic, 1 llit de matrimoni gran

Àtic, 1 llit de matrimoni gran
8,0 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(11 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
També et pot agradar

Leonardo Boutique Museumhotel
Barri dels Museus
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 864 opinions
Preu actual: 138 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Eerste Constantijn Huygensstraat 10A, Amsterdam, 1054 BR
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Park House Hotel Museum Quarter, Sonder by Marriott Bonvoy
Park House Hotel Museum Quarter, Sonder by Marriott Bonvoy
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Espai a l’aire lliure
- Llits/bressols addicionals
8.2 de 10, Molt bé, 694 opinions
Preu actual: 186 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.00 EUR per adult i 7.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 40 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 29 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 29 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
En aquest allotjament no se serveix alcohol
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Grand Downtown Amsterdam
Grand Hotel Downtown
Grand Hotel Downtown Amsterdam
Grand Downtown
Grand Hotel Downtown Hotel
Grand Hotel Downtown Amsterdam
Grand Hotel Downtown Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Hotel Downtown
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Luis
Viatge en família
22 de juny de 2025
Luis
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Regan
Viatge en família amb nens petits
20 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Regan
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erica
Viatge en parella, Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erica
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Alexey
2 de juny de 2025
Alexey
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Andreea
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreea
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
julian
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
julian
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Rebecca
26 de maig de 2025
Rebecca
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Massimo
22 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Massimo
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Krishnan
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Krishnan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
17 de maig de 2025
Thomas
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mayam
14 de maig de 2025
Mayam
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kyle
Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyle
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dawn
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dawn
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Gracey
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gracey
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ben
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ben
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Linda
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Linda
8/10, Bo
Wim
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wim
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Isabella
5 d’abr. de 2025
Isabella
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en parella
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Ariel
Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariel
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Martin
Viatge en parella
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Martin
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Luis Roberto
Viatge en parella
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Roberto
Estada de 3 nits (març 2025)