Amfitrió particular
La Vid Aguascalientes
Hotel a Aguascalientes amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament La Vid Aguascalientes





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Canals per cable
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Holiday Inn & Suites Aguascalientes by IHG
Aguascalientes
- Piscina
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 473 opinions
Preu actual: 46 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Blvd. José María Chávez 1305, Aguascalientes, AGS, 20280
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Wyndham Garden Aguascalientes Hotel & Casino
Wyndham Garden Aguascalientes Hotel & Casino
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 1.014 opinions
Preu actual: 31 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 300 MXN per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 150 MXN per adult i 150 MXN per nen (preu aproximat).
- Dipòsit pels animals de companyia: 500 MXN per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 200 MXN per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
La Vid Aguascalientes Hotel
La Vid Aguascalientes Aguascalientes
La Vid Aguascalientes Hotel Aguascalientes
Preguntes freqüents
Opinions: La Vid Aguascalientes
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maykol
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maykol
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
NALLELY
5 de maig de 2025
NALLELY
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Luis
Viatge en família amb nens petits
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Luis
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carina
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Carina
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
ESTEFANIA
Viatge en grup
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ESTEFANIA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
issac
Viatge en parella
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
issac
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Candelynna
18 d’abr. de 2025
Candelynna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
14 de febr. de 2025
Jose
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Jorge
2 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
4 de des. de 2024
Luis
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Patricia
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Aida
Viatge en família
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aida
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Dagoberto
Viatge de negocis
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dagoberto
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Esmeralda nitro
Viatge en grup
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esmeralda nitro
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Brandon
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brandon
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
DIANA JUDITH
Viatge en parella
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
DIANA JUDITH
Estada de 4 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Benjamín
Viatge en parella
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Benjamín
Estada de 7 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Patricia
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 4 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
maritza
3 de set. de 2024
maritza
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge en grup
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Alfonso
1 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Alfonso
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Karen anabell
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen anabell
Estada de 5 nits (jul. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels