



Tòquio Lliurament d'equipatge el mateix dia/ Hotels a l'aeroport o hotels/ per l'aeroport
De: Airporter "Same-day delivery service"
Característiques
Informació general
Ubicació de l’activitat
Punt de trobada o de bescanvi
Hi ha diversos punts de trobada o de bescanvi disponibles; consulta la informació sobre les ubicacions per veure’n una llista completa.
Comprovar la disponibilitat
Aquesta activitat no està disponible per al dv., 24 d’oct.
Tria una altra data.
És possible que el contingut d’aquesta pàgina s’hagi generat amb traducció automàtica
Què inclou i què no
Informació útil abans de reservar
- L'hora de lliurament del lliurament el mateix dia és abans de les 9:00. Si us plau, deixeu l'equipatge a la recepció de l'hotel. Airporter Driver recollirà l'equipatge al personal de l'hotel. Pots recollir els teus articles a l'aeroport o hotel designat en qualsevol moment després de les 16:00 del mateix dia.
- Si necessiteu el lliurament dels vostres articles abans de les 16:00, si us plau, deixeu l'equipatge amb un dia d'antelació. El conductor recollirà els vostres objectes abans de les 9:00 h del dia anterior i el vostre equipatge estarà llest per recollir-lo l'endemà.
- Per a les recollides a l'aeroport, la falta de recollida dels articles comportarà una penalització de 1.000 JPY diaris per cada equipatge.
- Cada peça d'equipatge no pot pesar més de 30 kg i el valor de l'equipatge no ha de superar els 100.000 JPY.
- Si l'equipatge no compleix el requisit de mida i/o entra a la llista d'articles no acceptats, serà rebutjat encara que la reserva sigui satisfactòria. El client és responsable de totes les pèrdues i de qualsevol responsabilitat legal.
- Si us plau, contesteu-nos la vostra adreça de correu electrònic, l'identificador de SNS, l'hora de lliurament i recollida, i responeu el nom del vostre allotjament on el repartidor pot deixar l'equipatge.
- Si us plau, assegureu-vos de facturar l'equipatge en el moment de recollir-lo. Podeu fer una foto si trobeu alguna cosa malament i consultar amb el servei d'atenció al client. Un cop confirmat la recepció de l'equipatge, el servei s'ha completat i l'operador ja no assumeix cap responsabilitat.
- S'ofereix una assegurança per valor de 100.000 JPY per danys derivats del procés de lliurament, retard de 24 hores o més, pèrdues i despeses relacionades amb danys; No es cobreixen els danys a la maneta o la roda de l'equipatge a causa del deteriorament, les despeses d'allotjament i el bitllet d'avió.
- D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis d’activitats no estan subjectes al dret de desistiment. S’aplica la política de cancel·lació del proveïdor.