Snowdora Hotel
Hotel a Erzurum amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Snowdora Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 61 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Menjador
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yunus Emre Mh. Palandoken Kayak Merkezi, Palandoken, Erzurum, 25070
Sobre aquest allotjament
Snowdora Hotel
Allotjaments similars

Dedeman Erzurum Palandöken Ski Lodge
Dedeman Erzurum Palandöken Ski Lodge
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 269 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 30.0 TRY per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 30 TRY per nen (fins a 18 anys)
- Sopar de gala per Nadal (25 de desembre): 30.0 TRY per adult
- Sopar de gala per Nadal (25 de desembre): 30 TRY per nen (fins a 18 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 30 TRY per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 30 TRY per nen (fins a 18 anys)
- Sopar de gala per Cap d'Any (1 de gener): 30.0 TRY per adult
- Sopar de gala per Cap d'Any (1 de gener): 30 TRY per nen (fins a 18 anys)
- Sopar de gala per Sant Valentí (14 de febrer): 30.0 TRY per adult
- Sopar de gala per Sant Valentí (14 de febrer): 30 TRY per nen (fins a 18 anys)
- Sopar de gala del dia 01/octubre: 30 TRY per adult
- Sopar de gala del dia 01 de octubre per nen: 30 TRY (fins a 18 anys anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia eòlica, energia solar i energia geotèrmica, així com un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
Snowdora Hotel Erzurum
Snowdora Erzurum
Snowdora Hotel Hotel
Snowdora Hotel Erzurum
Snowdora Hotel Hotel Erzurum
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Snowdora Hotel
8,2
Molt bo
7,6
Neteja
8,8
Ubicació
7,6
Personal i servei
6,8
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 de febr. de 2025
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Baris
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Baris
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Beyza
29 de gen. de 2023
Beyza
Estada de 2 nits (gen. 2023)
2/10, Horrible
Levent
Viatge en grup
23 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Levent
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
ezgi
23 de març de 2022
ezgi
Estada de 2 nits (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Öykü
8 de març de 2022
Öykü
Estada de 2 nits (març 2022)
6/10, Acceptable
Aydin
6 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Fiyat uygun, temiz ama başka yok
Aydin
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Damla
Viatge en grup
28 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Damla
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
12 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Fiyat performans oteli
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Fehmi Berkay
Viatge en grup
5 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Fehmi Berkay
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
muhammet
Viatge en grup
20 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samimi bir otel
muhammet
Estada de 2 nits (gen. 2022)
4/10, Deficient
Hazhar
Viatge en família
30 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hazhar
Estada de 4 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Mehmet ali
21 de des. de 2021
Mehmet ali
Estada de 4 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Ahmad Mustafa
27 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bad internet
Ahmad Mustafa
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Erman
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Güzel bir otel ve ekip

Erman
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Adem
8 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adem
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Abdulgani
5 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdulgani
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Deniz
6 d’abr. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Ortalama kalite, ortalama fiyat
Deniz
Estada de 2 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Arda Tugrul
Viatge en grup
10 de març de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Arda Tugrul
Estada de 4 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Cansel
Viatge en grup
9 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cansel
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
bengi
Viatge en grup
1 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Teşekkürler snow dora
bengi
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Sultan
27 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Palandöken'deki en iyi tercih
Sultan
Estada de 7 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Berkay
Viatge en grup
22 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Berkay
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Elif
Viatge en grup
19 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elif
Estada de 2 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Oktay
Viatge en grup
19 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oktay
Estada de 5 nits (febr. 2021)








