Calificación basada en 109 comentarios contrastados

3,3 sobre 5
El 100% de los huéspedes lo recomienda
3,6 Limpieza de la habitación
3,6 Servicio y personal
3,5 Comodidad de la habitación
3,3 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
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por un viajero real

Publicado el 26 sept. 2022
Muy bien todo
Comentario de la dirección del hotel
27 sept. 2022 por Imane, la dirección del hotel
Cher Mr Mourad, Je vous remercie pour votre évaluation positive postée du Expédia, suite à votre récente expérience au Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Je suis ravi d’apprendre que votre séjour s’est déroulé dans d’excellentes conditions. Je partagerais vos précieuses impressions avec l’ensemble des équipes qui sera fier d’avoir répondu à vos attentes. Dans l’attente du plaisir de vous accueillir à nouveau au Mövenpick Hotel & Casino Malabata, votre « home away from home » à Tanger, Cordialement vôtre. Alain Rillof Directeur Général
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por un viajero real

Publicado el 30 nov. 2019
Wonderful service excellent room, dining at low level restaurants!!!
Comentario de la dirección del hotel
12 dic. 2019 por IK, la dirección del hotel
Dear Sir, Thank you very much for your positive assessment of your recent experience at our hotel. We are glad that you enjoyed your overall stay. I will share your precious impressions with all our Team who will be very proud and delighted that it was up to your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you very soon again. Alain Rillof General Manager
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por un viajero real

Se está bien

Publicado el 20 oct. 2019 en Hotels
Esta bien un poco viejo pero esta aceptable el servicio buenísimo el desayuno muy bueno
Comentario de la dirección del hotel
12 nov. 2019 por IK, la dirección del hotel
Estimada Sr Mariano, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
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por un viajero real

Publicado el 1 sept. 2019 en Hotels
Habitacion sucia, muy antigua y con humedades en la pared el precio muy elevado para un hotel 5 estrellas e tenido que llamar 3 veces para que me subieran toallas y la cama solicitada de niño dos veces nada atentos pasotas y se mueven por el interes, conozco el hotel desde su apertura y decir que van de mal en peor necesita mas atencion y renovarse
Comentario de la dirección del hotel
1 oct. 2019 por ik, la dirección del hotel
Dear Mr Sami, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
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por un viajero real

Publicado el 23 ago. 2019 en Hotels
Comentario de la dirección del hotel
7 sept. 2019 por IK, la dirección del hotel
Dear Mr Hamza Thank you for taking the time to note the Mövenpick Hotel & Casino Malabata and for sharing your opinion on Google. Therefore, we kindly ask you to provide us with more details about your dissatisfaction to the following address: hotel.tangier.casino@movenpick.com. Best regards. Alain Rillof General Manager
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por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 26 feb. 2024
2 de 5
por un viajero real

Publicado el 29 dic. 2023 en Hotels
very noisy rooms, dated hotel, no espresso at breakfast
Comentario de la dirección del hotel
1 feb. 2024 por IK, la dirección del hotel
Dear Mr Pieter, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
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por un viajero real

Publicado el 5 nov. 2023 en Hotels
Staff was Amazing and the view from my room was beautiful. I will be returning to Tangier
Comentario de la dirección del hotel
1 feb. 2024 por IK, la dirección del hotel
Dear Mr Josue, Thank you for sharing your opinion on Expedia following your recent stay at Mövenpick Hotel & Casino Malabata. We are very happy to know that you had a memorable and positive experience with us. It would be our great pleasure to welcome you again, Sincerely Alain Rillof General Manager
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por un viajero real

Publicado el 18 sept. 2023 en Hotels
Comentario de la dirección del hotel
1 feb. 2024 por IK, la dirección del hotel
Cher Mr Nasrdine, Je vous remercie pour votre évaluation positive postée du Expédia, suite à votre récente expérience au Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Je suis ravi d’apprendre que votre séjour s’est déroulé dans d’excellentes conditions. Je partagerais vos précieuses impressions avec l’ensemble des équipes qui sera fier d’avoir répondu à vos attentes. Dans l’attente du plaisir de vous accueillir à nouveau au Mövenpick Hotel & Casino Malabata, votre « home away from home » à Tanger, Cordialement vôtre. Alain Rillof Directeur Général
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por un viajero real

Publicado el 11 sept. 2023
Very nice and professional staff
Comentario de la dirección del hotel
1 feb. 2024 por IK, la dirección del hotel
Dear Mr Amparo, Thank you for sharing your opinion on Expedia following your recent stay at Mövenpick Hotel & Casino Malabata. We are very happy to know that you had a memorable and positive experience with us. It would be our great pleasure to welcome you again, Sincerely Alain Rillof General Manager