Calificación basada en 17 comentarios contrastados

3,0 sobre 5
El 100% de los huéspedes lo recomienda
3,0 Limpieza de la habitación
4,1 Servicio y personal
2,7 Comodidad de la habitación
3,0 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
1 de 5
por un viajero real

Durmiendo entre cucarachas

Publicado el 14 jun. 2020 en Hotels
Probablemente existen muy pocas maneras de tener una experiencia peor. Sitio pésimo, poca seriedad y trato irrespetuoso.
4 de 5
por un viajero real

Publicado el 13 ene. 2020 en Hotels
Comentario de la dirección del hotel
25 ene. 2020 por Golf Park Resort, la dirección del hotel
Gracias por su comentario, su opinión es muy importante para nosotros!
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 1 ago. 2019
el jardín y la piscina muy bonito y limpio. limpieza del piso buena. reception muy atenta y agradable. el restaurante fantástico precio/ calidad plancha y televisor el mínimo del mercado.
Comentario de la dirección del hotel
5 ago. 2019 por P.G., la dirección del hotel
Buenos dias, gracias por haber compartido con nosotros momentos inolvidables, y por habernos comunicados lo que mas le gustó. Estamos en proceso de reformas de los apartamentos, nos disculpamos por la molestia causada. Con el fin de mejorar nuestro establecimiento agradecemos los comentarios de nuestro huespedes. Golf Park Resort le desea un buen dia Saludos cordiales.
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por un viajero real

Publicado el 19 ago. 2023 en Hotels
Under new management and refurbishment, unaware we had a booking, managed to accommodate us in rooms awaiting refurbishment. Facilities advertised by Hotels.com I.e. no Wi-Fi, on-site bar and restaurant permanently closed, no operational safe, no portable fans, no umbrellas, not near beach and no shuttle bus, no cleaning of rooms, no fresh towels or linen for 9 day stay. Major refurbishment/construction work ongoing which we were not advised of. The standard of decoration and finishes at poolside nit maintained. Whilst the new management were unaware of our booking tried their best to accommodate us, they claim they have not been paid by Hotels.Com. Photographs can be provided for above. Contacted Hotels.com during stay to lodge a complaint, Reservations did not make further contact after they were made aware of our situation. The holiday is not what Hotels.Com advertised and what we paid for, we will be requesting compensation for your sub-standard service. I would appreciate someone from Hotels.Com to contact me to discuss this matter.
2 de 5
por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 19 ago. 2023 en Hotels
2 de 5
por un viajero real desde Nukari

Publicado el 19 feb. 2023 en Ebookers
Kitchen was unusable, not enough utensils, poor waterboiler and coffeemachine. Hoover above stove nearly fell down when opened. Balcony door broken, unable to lock. Balcony furniture old and broken. Beds and linen very bad, too cold, only a fleece blanket. Nice staff though! 🙂 Apartment was cleaned often and was very clean when we arrived.
Comentario de la dirección del hotel
20 feb. 2023 por carmelo felice, la dirección del hotel
Good morning, I'm sorry for the bad overnight stay with us and I thank you for your advice and we will try to fix the apartment as soon as possible and have another opportunity to see you again.
2 de 5
por un viajero real

Publicado el 23 nov. 2022
Es war extrem laut, da das Appartment extrem hellhörig war und die Nachbarn sehr laut waren. Die Unterkunft ist extrem alt und einfach nie erneuert worden. Für 75€ die Nacht eigentlich eine Frechheit. 2 Punkte nur, weil der Rezeptionist eigentlich nett war und er für die schlechte Unterkunft nichts kann.
Comentario de la dirección del hotel
26 nov. 2022 por CARMELO, la dirección del hotel
good service sorry the apartment next door they were making noise but if you had warned me I would have called them to attentionSORRY
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por un viajero real

Publicado el 16 ago. 2022 en Hotels
Comentario de la dirección del hotel
18 ago. 2022 por carmelo, la dirección del hotel
good morning I'm sorry you had a bad holiday, I don't know why you gave it a 2? and I would have liked to know where or wrong to improve, I hope you are not displeased that you have found farmaggio and first of all and salami with bread and water beer and wine? anyway thank you
4 de 5
por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 24 mar. 2020 en Hotels
2 de 5
por un viajero real

Nicht unbedingt zu empfehlen

Publicado el 3 mar. 2020 en Hotels
Das Resort selbst ist schön. Der Service allerdings lässt zu wünschen übrig. Und bewacht wird es auch nicht, sodass bei einer Freundin in der Nacht, während sie schlief, Diebe eingestiegen sind und Handy, Geld und I-Pad gestohlen wurden. Sie war im Zimmer!