Calificación basada en 351 comentarios contrastados

4,6 sobre 5
El 88% de los huéspedes lo recomienda
4,7 Limpieza de la habitación
4,6 Servicio y personal
4,7 Comodidad de la habitación
4,7 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
2 de 5
por un viajero real

Publicado el 27 ago. 2023 en Hotels
This is not even a 4 star hotel
Comentario de la dirección del hotel
29 ago. 2023 por Florence - Front Office Manager, la dirección del hotel
Dear Diego,We were deeply disappointed to read that your recent experience has not been entirely in keeping with your expectations.We really hope that we may have the opportunity of making amends for this as satisfaction of our guest remains as our first priority.
5 de 5
por un viajero real desde guayaquil

Publicado el 26 jun. 2022
Esta fue mi segunda vez en el hotel y seguirá siendo mi lugar cada vez que visite Paris . Todo perfecto
Comentario de la dirección del hotel
28 jun. 2022 por Les Bains, la dirección del hotel
Estimado Rodrigo, Fue un placer acogerle de nuevo en Paris y le agradecemos mucho por su comentario. Nicolas Amestoy Jefe de Recepcion
5 de 5
por un viajero real desde guayaquil

Publicado el 13 sept. 2021
Comentario de la dirección del hotel
2 ene. 2022 por Les Bains Front Office, la dirección del hotel
Dear Rodrigo, Thank you so much for your nice rating. We hope to have the pleasure to welcome you again at Les Bains.
3 de 5
por un viajero real desde Mexico

Publicado el 10 jul. 2019
It was my second time. I like the concept, creativity, full of art and design. I like the merchandising, but it’s not necessary if you need to sacrifice the service. Well the lift wasn’t working the first two days, and they didn’t gave us any benefit. Also I paid for a room with balcony, when the check in they told me that is subject to availability. Incorrect. And with my VIP status I did not receive any upgrade. Sorry but I will no back Sincerely Carlos Aparicio
Comentario de la dirección del hotel
10 jul. 2019 por Les Bains, la dirección del hotel
Dear Mr Aparicio, I am deeply sorry to read that your last stay with us did not meet entirely with your expectations but please be assured that here at Les Bains we always try to do our maximum tu fulfill our guest needs. End of June, begining of July is a busy period here in Paris with Fashion Week and indeed we were not able to offer a complimentary upgrade which remains as you know upon avaibility such as balcony. Loyalty is important for us and we care about every feedback we receive, so be sure next time, if you decide to give us another chance, we will be able to go above your expecations and for this do not hesitate to contact me. Nicolas Amestoy Front Office Manager
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 27 may. 2019
Uno de los mejores hoteles en paris, todo excelentemente cuidado. Desde el aroma hasta la presentación del personal .. los detalles en cada rincón del hotel y el servicio son excepcionales.
Comentario de la dirección del hotel
28 may. 2019 por Les Bains, la dirección del hotel
Estimado Cliente, Le agradecemos mucho por su comentario elogioso sobre Les Bains tras su estancia. Esperamos sinceramente tener la oportunidad de acojerle de nuevo en Paris. Nicolas Amestoy Jefe de Recepcion
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 11 feb. 2019
Increíble hotel, upgrade de habitación, habitación fantástica.
Comentario de la dirección del hotel
12 feb. 2019 por Les Bains, la dirección del hotel
Dear Clara, We thank you for your kind feedback and wish to have the plaisure to welcome you again to Les Bains. Nicolas Amestoy Front Office Manager
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 30 sept. 2018 en Hotels
Comentario de la dirección del hotel
2 oct. 2018 por Les Bains , la dirección del hotel
Dear Elisa, Thank you for sharing your experience at Les Bains. We wish to have the pleasure to welcome you again. Nicolas Amestoy Front Office Manager
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 26 jul. 2018 en Hotels
Comentario de la dirección del hotel
1 ago. 2018 por Les Bains , la dirección del hotel
Dear David, Thank you so much for this feedback. We are looking to welcome you again among us. Nicolas Amestoy Front Office Manager
4 de 5
por un viajero real

Publicado el 21 sept. 2017 en Hotels
Comentario de la dirección del hotel
13 nov. 2017
Dear Guest, We were delighted to read your posting following your recent visit. We hope to have the opportunity of a return visit in the not too distant future. Yours Sincerely, Nicolas Amestoy Front Office Manager
4 de 5
por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 10 oct. 2016 en Hotels