Calificación basada en 99 comentarios contrastados

3,6 sobre 5
El 64% de los huéspedes lo recomienda
3,8 Limpieza de la habitación
3,8 Servicio y personal
3,5 Comodidad de la habitación
3,4 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
4 de 5
Recomendado
en Todos
por un viajero real desde Madrid

Hotel cómodo y personal muy agradable

Publicado el 10 nov. 2014
Pasamos una semana en este hotel que, aunque no puede considerarse un 4 estrellas real, es un buen lugar para descansar y pasar unos agradables días de vacaciones. Muy limpio y el personal muy atento. Volvería sin dudarlo.
5 de 5
por Almudena desde Madrid

Simplemente perfecto!

Publicado el 31 mar. 2014 en Hotels
Muy agradable; recomendable al 100%
4 de 5
Recomendado
en Todos
por Inma desde V

El hotel esta muy bien, esceptuando las habitacion

Publicado el 8 ene. 2014
Los desayunos son un poco monótonos , y el mobiliario de bastantes habitaciones necesitaría una reformilla, pues por ejemplo los cabeceras de las habitaciones que se ven el has fotos lo tienen muy pocas habitaciones , la situación es estupenda
4 de 5
por un viajero real

Publicado el 21 abr. 2024
Very nice hotel indeed. Awesome staff. I would definitely come back.
3 de 5
por un viajero real

Publicado el 7 abr. 2024
Er stond op de website nergens vermeld dat de accommodatie maar gedeeltelijk werd gerenoveerd. Alle foto's zijn van de vernieuwde gebouwen. Spijtig genoeg kregen wij een kamer in het niet gerenoveerde gedeelde, maar betaalden dezelfde prijs als voor een grotere kamer in het gedeelte dat wel gerenoveerd was. Aan de receptie konden ze ons één nacht geven in een nieuwe kamer, maar moesten we de rest van ons verblijf in de oude kamer blijven. We hebben dit niet gedaan, om een verhuis voor één nacht te vermijden. Zeer teleurstellend, want normaal gezien doen we geen luxe resorts, maar wilden we de kinderen dit voor een keer wel gunnen voor de laatste nachten van ons verblijf in Gambia.
Comentario de la dirección del hotel
8 abr. 2024 por Kombo Beach Resort, la dirección del hotel
Prezada Annemie,Pedimos desculpas profundamente pelo descuido na comunicação do status de reforma de nossas acomodações. Seu feedback é crucial para nos ajudar a resolver esse problema e melhorar nossos serviços. Embora lamentemos não poder acomodar toda a sua estadia em um quarto reformado, agradecemos sua compreensão e paciência. Esperamos que o resto do seu tempo conosco na Gâmbia tenha sido agradável e agradecemos a oportunidade de receber você e sua família.
1 de 5
por un viajero real

Publicado el 5 feb. 2024
The staff is TERRIBLE. They don't know what is all inclusive. It's to much to explain how terrible my experience was! I arrived at 9:30 PM because i was waiting 6 hours for ferry and I paid for all inclusive. They send me to a restaurant area where I supposed to pay, and they put me menu on the table to order. After that I asked why should I pay because I am all inclusive, and they told me that all inclusive it's closed, but in the same time to pay a la carte was open. After 30 minutes arguing about this ireal situation , the gave me and my group a miserable tuna burger. Remember this word: MISERABLE. I didn't eat and I was going outside of the "resort" paying for taxi, searching for a restaurant to finally eat something. I was back at 2:00AM. So I need 4 hours to eat, pay for my food for me and my group, pay for taxi and go to bed in this "all inclusive". Everything is made for pictures, especially the pool outside, to "look good" for selling. Inside is TERRIBLE. Alarms starting for no reasons couple times a day, everything are poor quality. If you are looking for all inclusive resort experience, AVOID THIS FAKE RESORT.
Comentario de la dirección del hotel
21 feb. 2024 por Kombo Beach Resort, la dirección del hotel
Dear Valentin,We're truly sorry to hear about your disappointing experience at our hotel. It's deeply concerning to learn that our staff did not provide the level of service and understanding that you rightfully expected, particularly regarding the all-inclusive package.Your feedback is incredibly valuable to us, and we sincerely apologize for the confusion and frustration you experienced upon arrival. We understand how important it is for our guests to feel welcomed and well-catered to, especially after a long journey.Please know that we take your comments very seriously, and we will be thoroughly investigating the issues you've raised to ensure they are addressed promptly. It's always our aim to provide exceptional service and hospitality to all our guests, and we regret that we fell short of meeting your expectations on this occasion.We appreciate you bringing these matters to our attention, and we hope for the opportunity to make it up to you in the future if you would consider giving us another chance. Your satisfaction is our top priority, and we would like to regain your trust in our hotel.
4 de 5
por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 25 ene. 2023 en Hotels
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 3 dic. 2019
I liked the daily breakfast and location. The staff was very polite. The room had all the amenites one would want.
3 de 5
por un viajero real

Sans plus personnel désagréable

Publicado el 27 abr. 2019 en Hotels
Je suis allée à cet hôtel avec un ami au mois d'avril. La porte de la chambre ne fermait pas correctement à cause de la poignée cassée . Le personnel de l’hôtel est désagréable particulièrement à l’accueil. Le petit déjeuner buffet était correct mais rien d'exceptionnel. Je ne voudrais pas y retourner. Pas à la hauteur.
5 de 5
por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 13 abr. 2019 en Hotels