Publicado el 10 dic. 2023
No repetiré jamás!! Solo llegar, me cobraron un precio distinto, luego había reservado para 2 adultos y un niño de 14 años que estaba especificado en Expedia y mi hija no tenía lugar en la habitación, siendo en teoría una suite deluxe jajaja,. Me querían cobrsr 22,50€/día por un plegatín para mi hija, despues de haber pagado 545€ por 3 noches, cuando en expedia eran 479€. No tuvieron bastante que nos retuvieron 900 RMY y al check out nos dijeron que hasta al cabo de 14 días no lo desbloqueaban. Cepillo de la ropa lleno de cabellos negros de algún otro huesped. Albornoces rotos. Spa muy muy pequeño. NUNCA MAS!
Comentario de la dirección del hotel
19 dic. 2023 por Martin Schnider, la dirección del hotel
Dear Anna Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us. We truly regret to note of your less than satisfactory stay and comments on the room deposit payment, bathrobes, clothes brush and reception services and hence, please accept my sincere apologies for the inconvenience caused and kindly be informed that I have personally shared your feedback and observations with our colleagues with the respective leaders responsible for their immediate review to improve our service levels. Kindly be assured that every effort is being made to ensure that we consistently live up to our guests’ expectations and our colleagues have been re-briefed accordingly. We look forward to the opportunity to welcoming you back to Mandarin Oriental, Kuala Lumpur, while being able to deliver the quality service we are renown for. Once again, thank you for your continuous support towards Mandarin Oriental, Kuala Lumpur and looking forward to seeing you again in the not-too-distant future. Many thanks. Best regards