Calificación basada en 963 comentarios contrastados

3,9 sobre 5
3,9 Limpieza de la habitación
4,1 Servicio y personal
4,0 Comodidad de la habitación
3,7 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
2 de 5
por un viajero real

Publicado el 8 abr. 2024
Comentario de la dirección del hotel
12 abr. 2024 por Nicole, la dirección del hotel
Thank you for your review regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 7 abr. 2024
Solo en los pasillos del piso 3 había olor a mariguana. Cuando salía del elevador. En un momento sonó la alarma de incendio por varios minutos.
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 17 mar. 2024
Nice and clean beautiful place
3 de 5
por un viajero real

Publicado el 9 oct. 2023
La propiedad está bien para el precio sin embargo en todos los avisos dice no fumar y aún así lo permiten, la recepcionista que nos atendió no fue nada agradable
Comentario de la dirección del hotel
4 dic. 2023 por shamila, la dirección del hotel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Shamila MohomedGeneral ManagerBest Western Aku Tiki Inn
5 de 5
por un viajero real desde Utuado

Publicado el 19 dic. 2022
Todo bien
Comentario de la dirección del hotel
20 dic. 2022 por Sophia CSR, la dirección del hotel
Hi Jorge,On behalf of our entire staff - It was our pleasure to provide you with such a wonderful experience. We would love to see you back on your next trip to the area! Please do let us know if there is anything that we can do to make the next visit enjoyable for you. We look forward to hosting you again and hope to delight you with a superior experience during your next trip to the area.
4 de 5
por un viajero real

Publicado el 31 oct. 2022
El tiempo de los cuartos estando antes y llegaron otros y les ayudaron antes que a mí y tuve que esperar más que los otro
Comentario de la dirección del hotel
1 nov. 2022 por Sophia CSR, la dirección del hotel
Hi Tereso,It is a delight to hear back from you regarding your recent stay with us - it's nice that you had a good overall impression of your visit. It's wonderful to hear that you found the accommodation clean and comfortable. We are happy to read that you will revisit us, and we look forward to having you back many more times in the future.
3 de 5
por un viajero real

Publicado el 31 ago. 2022
El alrededor de la piscina tenía moho y agua estancada.
Comentario de la dirección del hotel
10 sept. 2022 por Sophia CSR, la dirección del hotel
Hi Veronica,Our team is glad to know that you had a nice stay with us. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we will share your issue regarding cleanliness with the housekeeping team for improvements. Hope you will give us another opportunity to provide you with a better stay.
5 de 5
por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 2 ago. 2022
4 de 5
por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 4 jul. 2022
3 de 5
por un viajero real

Publicado el 17 jun. 2022
La propiedad es muy bonita a mi me gusta mucho solo que esta vez no me gustó mucho el trato ya que no tenían lista mi reservacion tardo cono dos horaspara poder agarrar la abitacion gracias expidia por su ayuda
Comentario de la dirección del hotel
18 jun. 2022 por Sophia CSR, la dirección del hotel
Hi Micaela, We are happy to know that you had a nice experience at our property. It is saddening for us to read about your recent experience with us. Please accept our apologies for the issues you encountered regarding your reservation. We will speak with our team to ensure that similar incidents will be prevented in the future. We hope you will give us another opportunity to provide you with a better stay.