Calificación basada en 985 comentarios contrastados

3,2 sobre 5
El 82% de los huéspedes lo recomienda
3,2 Limpieza de la habitación
3,4 Servicio y personal
3,5 Comodidad de la habitación
3,2 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 15 mar. 2024
Buen servicio
Comentario de la dirección del hotel
16 mar. 2024 por Hotel Manager, la dirección del hotel
Dear Ruth Esther,Thank you for your glowing feedback. We're thrilled to hear that you received good service during your stay! Providing excellent service is our priority, and we're delighted that we could meet your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future!Sincerely, Hotel Manager
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por un viajero real

Publicado el 8 mar. 2024
Comentario de la dirección del hotel
28 mar. 2024 por Hotel Manager, la dirección del hotel
Dear Ruth Esther,Thank you so much for your amazing four-star rating! We are thrilled to hear that you had an exceptional experience at our hotel. We pride ourselves on providing top-notch service and amenities to our guests. Your satisfaction is our priority, and we are grateful for your recognition. We look forward to welcoming you back in the future for another outstanding stay. Sincerely, Hotel Manager
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por un viajero real

Publicado el 14 oct. 2023
En muy buenas condiciones
Comentario de la dirección del hotel
15 oct. 2023 por Hotel Manager, la dirección del hotel
Dear Guest,Thank you for your positive review, and we're delighted to hear that your stay met your expectations. We value your feedback, and we're pleased to know that you found our hotel in great condition. If you have any additional comments or suggestions, please feel free to share them with us.Sincerely,Hotel Manager
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por un viajero real

Publicado el 4 dic. 2022
No me gusto que no te atienden bien y no te ayudan en nada
Comentario de la dirección del hotel
7 dic. 2022 por Hotel Manager, la dirección del hotel
Dear Guest,I'm sorry to hear that your experience was not up to our usual standards. We strive to provide excellent service to all our guests and it's our goal to ensure you have a positive experience. If you'd like to discuss your concerns further, please do not hesitate to contact us directly.Sincerely,Hotel Manager
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por un viajero real

Publicado el 28 abr. 2022
Mala atencion
Comentario de la dirección del hotel
11 may. 2022 por Hotel Manager, la dirección del hotel
Dear Guest, Thanks for the stay and the feedback. Our apologies for the unsatisfactory stay. We shall definitely work on your observations. You can expect a further improved stay next time. Please visit us again. Sincerely, Hotel Manager.
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por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 11 abr. 2022
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por un viajero real

Publicado el 21 ene. 2022
ni siquiera me logre quedar con ellos y como quiera me robaron dinero son unos ladrones
Comentario de la dirección del hotel
24 ene. 2022 por Hotel Manager, la dirección del hotel
Estimado Ernie, Gracias por la estancia y los comentarios. Es bastante serio y nunca aprobamos tales cosas. El asunto será investigado y se actuará estrictamente al respecto. De todos modos, nuestras disculpas por todos los inconvenientes. Esta es una ocurrencia poco común, Solicito su comprensión y continuo patrocinio. Atentamente, Gerente del hotel.
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por un viajero real

Publicado el 30 dic. 2021
El desayuno es malo
Comentario de la dirección del hotel
5 ene. 2022 por Hotel Manager, la dirección del hotel
Dear Guest, Thanks for your feedback. Nice to note that overall you had a good time at our hotel. We have noted your comment about the breakfast and passed on to the concerned department to work on it. Shall check and take appropriate actions for improvement. Appreciate your understanding. Please visit us again. Sincerely, Hotel Manager
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por un viajero real

Publicado el 5 dic. 2021
Muy buen lugar
Comentario de la dirección del hotel
7 dic. 2021 por Hotel Manager, la dirección del hotel
Dear Guest, Thank you for Staying with us. We are delighted to know you were impressed with every aspect of our hotel and had an exceptional time with us. Sincerely, Hotel Manager
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por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 7 nov. 2021 en Orbitz