Calificación basada en 1.327 comentarios contrastados

3,4 sobre 5
3,5 Limpieza de la habitación
3,8 Servicio y personal
3,7 Comodidad de la habitación
3,4 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
3 de 5
por un viajero real

Publicado el 25 mar. 2024
Comentario de la dirección del hotel
3 abr. 2024 por Assistant General Manager, la dirección del hotel
Thank you for staying with us. Please accept my sincerest apology for not meeting your expectations. Please allow us the opportunity to better serve you in the future.
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 5 feb. 2024
Comentario de la dirección del hotel
20 mar. 2024 por General Manager, la dirección del hotel
Awesome to see we met expectations! See you again soon!
2 de 5
por un viajero real

Publicado el 31 ene. 2024
Comentario de la dirección del hotel
6 feb. 2024 por Assistant General Manager, la dirección del hotel
Thank you for staying with us. Please accept my sincerest apology for not meeting your expectations. I am saddened that things did not go the way you wanted them to. Please rest assured that when told about any issues, we will take the appropriate measures to address them. It is my hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
2 de 5
por un viajero real

Publicado el 26 ene. 2024
Nasty room, bad breakfast and bad environment
Comentario de la dirección del hotel
26 ene. 2024 por Assistant General Manager, la dirección del hotel
Thank you for staying with us. Please accept my sincerest apology for not meeting your expectations. Your feedback is very important and will be shared with the staff. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address your concerns noted here today. It is my hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
3 de 5
por un viajero real

Debe mejorar

Publicado el 11 ene. 2024 en Hotels
En realidad el hotelalparecer fue renovado pero hay detalles en la limpieza que deberían ser mejorados. El desayuno a pesar de haber llegado media hora antes de que terminara ya no había nada, ni café.
Comentario de la dirección del hotel
14 ene. 2024 por Assistant General Manager, la dirección del hotel
Gracias por estar con nosotros. Acepte mis más sinceras disculpas por no haber cumplido con sus expectativas. Sus comentarios son muy importantes y serán compartidos con el personal. Tenga la seguridad de que estamos tomando las medidas adecuadas para abordar las inquietudes señaladas hoy aquí. Espero que nos brinde la oportunidad de brindarle un mejor servicio en el futuro.
1 de 5
por un viajero real

Publicado el 7 sept. 2023
One of the employees asked us for $100 as a cash deposit, money that they did not know how to give us reason and has not been returned
Comentario de la dirección del hotel
10 sept. 2023 por General Manager, la dirección del hotel
Please let me know if I your deposit hasn't been returned and I will look to see what is holding up the transaction. Thank you for staying with us at La Quinta.
3 de 5
por un viajero real

Publicado el 4 sept. 2023
The personal at the front desk where so rude, young lady.
Comentario de la dirección del hotel
5 sept. 2023 por General Manager, la dirección del hotel
I am sorry that you did not meet our expectations at the desk. I will share your comments with my team. Thank you for bringing this to our attention.
1 de 5
por un viajero real

Publicado el 11 ago. 2023
Terrible mi estancia en este hotel,la carpetera tenía mal carácter,la habitación tenía comida de perro en el suelo,el refrigerador estaba cochino, había peste a Marihuana en los pasillos,la piscina tenía moho,en fin fatal,nunca más vuelvo a hospedarme allí y no se lo recomiendo a nadie tampoco
Comentario de la dirección del hotel
12 ago. 2023 por General Manager, la dirección del hotel
Sorry to see we did not meet your expectations. I will make sure we look into your concerns. Your comments help us to improve and I thank you for taking the time to share your thoughts.
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 27 jul. 2023
Good
Comentario de la dirección del hotel
28 jul. 2023 por General Manager, la dirección del hotel
Happy to see you enjoyed your stay. We hope you stay with La Quinta again soon.
1 de 5
por un viajero real

Publicado el 17 jul. 2023
Bad check in
Comentario de la dirección del hotel
18 jul. 2023 por General Manager, la dirección del hotel
Sorry to hear that your experience upon arrival did not meet expectations. I will address your comments with my team. We put a high importance of impressing at check-in and we will continue to strive to exceed our service standards.