Calificación basada en 350 comentarios contrastados

3,5 sobre 5
El 78% de los huéspedes lo recomienda
3,7 Limpieza de la habitación
3,9 Servicio y personal
3,7 Comodidad de la habitación
3,2 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
3 de 5
por Horacio desde Argentina

Servicio excelente

Publicado el 15 ene. 2014 en Hotels
Buena, pero deseo resaltar la atención de todo el personal que fue excelente.
1 de 5
por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 28 ene. 2024
5 de 5
por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 20 dic. 2023
5 de 5
por un viajero real

Hiltonklass i låginkomstland

Publicado el 21 oct. 2023 en Hotels
Mycket lyckad, speciellt med en livlig 1 1/2 åring i ett barnvänligt land och i ett barnvänligt Hotel.
3 de 5
por un viajero real desde Rotterdam

Publicado el 4 oct. 2023
Enkel de lobby/bar hebben een upgrade gehad. Kamer was zeer verouderd met een balkondeur die niet goed sloot en een badkamer waar overal vlekken zaten, zeer verouderd bad/douche. Mijn inziens een overpriced hotel dat de kwaliteit niet levert. Personeel was grotendeels vriendelijk. Echter meermaals gehad dat er na schoonmaken geen handdoekken aanwezig waren. De 24/7 roomservice neemt na 24:00 niet op. Zwembad was groot en schoon. Fijne handdoekenserive. Overall zou ik het niet aanraden.
2 de 5
por un viajero real desde Long Island City

Publicado el 10 sept. 2023 en Orbitz
I reported getting ill after eating at the restaurant and the Front Desk almost made fun of it. I felt very offended by their poor attitude.
2 de 5
por un viajero real desde Long Island City

Publicado el 10 sept. 2023 en Orbitz
Food options are severely limited and executed poorly. From room service to the pool restaurant, or the buffet, the food quality is low and the hygiene very questionable.
2 de 5
por un viajero real desde Long Island City

Publicado el 10 sept. 2023 en Orbitz
Hygiene levels at the restaurants are poor. I got severally ill after eating at their buffet restaurant. I reported it to management but they totally ignored me.
2 de 5
por un viajero real desde Long Island City

Publicado el 10 sept. 2023 en Orbitz
The hotel is not kept well and it is rather dirty. The hygiene levels at the two restaurants is simply not good. Food choices are extremely limited and poorly executed.
1 de 5
por un viajero real desde Long Island City

Publicado el 19 ago. 2023 en Orbitz
After staying at this hotel for eight weeks uninterruptedly, on check out day, the front office summons me to vacate the room at 12 noon. They did not even have the minimum courtesy to let me and my daughter check out at 2pm. I am flabbergasted my their lack of hospitality and rudeness. I do not recommend. Beware.
Comentario de la dirección del hotel
20 ago. 2023 por Mekdes Alemayehu , la dirección del hotel
Dear Mr. Noboru,Greetings!We apologize we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is uncharacteristic of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us againSincerely,Mekdes AlemayehuFront Office Manager