Calificación basada en 576 comentarios contrastados

4,4 sobre 5
El 87% de los huéspedes lo recomienda
4,5 Limpieza de la habitación
4,4 Servicio y personal
4,3 Comodidad de la habitación
4,4 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
5 de 5
por un cliente real

Publicado el 26-abr-2019
La mejor ubicación, hotel impecable, servicio de 5 estrellas
5 de 5
por un cliente real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 06-nov-2018
5 de 5
por un cliente real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 17-oct-2018
5 de 5
por un cliente real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 11-oct-2018 en Hotels
3 de 5
por un cliente real

Very dissapointing

Publicado el 25-may-2018 en Hotels
Realmente me desilusiono para el precio que cobran. Los cuartos son muy chicos para el standard de un 5 estrellas. No tenian cajones para guardar la ropa solo perchas para colgar. Pedi que me cambiaran de cuarto que tuviera cajones y me llevaron a otro que era mas grande y tenia algunos cajones. Pero con un detalle incredible que el water estaba totalmente separado del resto del bano, estaba a la entrada del cuarto y habia que dar la vuelta para dar con el resto del bano, realmente incredible. Y me cobraban 50 euros extra por noche. El aire acondiconado no funcionaba y hacia frio en la noche y finalmente pude conseguir una frazada extra. Y me prometieron que lo arreglarian para el otro dia cosa que no hicieron y me trajeron una estufa electrica. Realmente todo incredible para un hotel de su supuesta categoria. Lo unico resaltable es su ubucacion en el Faubourg St Honore. El resto para no volver jamas
Comentario de la dirección del hotel
03-jun-2018 por Gérard Khy, Guest Relations, la dirección del hotel
Dear Monsieur Gonzalo Jaime, First of all, we would like to thank you for having chosen the Sofitel Paris Le Faubourg for your stay in Paris. We are glad to read that you have chosen our property for its ideal location and history. Indeed, I read with good care your review further to your recent experience with us and present you our sincerest apologies regarding the disappointment mentioned. Further to your comment, I have already shared your feedback with our different heads of department as the Front Office, Housekeeping and Maintenance Manager so to take appropriate measures so that such events do not happen again in the future. Please rest assured that your experience does not reflect the quality of service our Ambassadors are used to provide to our guests. Indeed, at Sofitel we are striving to provide the best guest experience for each of our traveler and to make their stay as pleasant as possible. We hope that you will give us the opportunity to show you the hospitality that we are used to provide. We remain at your entire disposal for any further requests you may have. Yours sincerely,
5 de 5
por un cliente real

Hotel céntrico en Paris

Publicado el 29-abr-2018
Es un hotel con un excelente servicio y tiene una localización muy privilegiada para caminar por los lugares más importantes de Paris
Comentario de la dirección del hotel
08-may-2018 por Gérard Khy, Guest Relations, la dirección del hotel
Dear guest, Thank you very much for your review regarding your most recent stay at the Sofitel Paris Le Faubourg. It is always a pleasure to receive positive feedback. Please rest assured I will share your comments with our team, as I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
2 de 5
por un cliente real

No volveria

Publicado el 30-mar-2018 en Hotels
El personal muy poco amable, no tenían ni una atención con nosotros, el primer día no servía el aire acondicionado
Comentario de la dirección del hotel
04-abr-2018 por Gérard Khy, Guest Relations, la dirección del hotel
Dear Madame Maria Fernanda, First of all, we would like to thank you for having chosen the Sofitel Paris Le Faubourg for your stay in Paris. Indeed, I read with good care your review further to your recent experience with us and present you our sincerest apologies regarding the disappointment mentioned. Further to your comment, I have already shared your feedback with our different heads of department so to take appropriate measures so that such events do not happen again in the future. Please rest assured that your experience does not reflect the quality of service our Ambassadors are used to provide to our guests. Indeed, at Sofitel we are striving to provide the best guest experience for each of our traveler and to make their stay as pleasant as possible. We hope that you will give us the opportunity to show you the hospitality that we are used to provide. May your travels bring you back to Paris, do not hesitate to contact our Guest Relations team directly at the hotel to make your next stay the most enjoyable. We are looking forward to have the pleasure to welcome you back soon at the Sofitel Paris Le Faubourg. Yours sincerely,
4 de 5
por un cliente real desde CDMX

Mal servicio de limpieza de cuartos

Publicado el 20-mar-2018
Esta bien ubicado pero por su precio deja mucho q desear el servicio de limpieza de los cuartos es muy deficiente
Comentario de la dirección del hotel
23-mar-2018 por Morgane Debacq, la dirección del hotel
Dear Madame, Thank you very much for your feedback regarding your most recent stay at Sofitel Paris Le Faubourg. We are delighted to read you enjoyed your overall stay with us. Nevertheless, we regret that your room experience did not meet your expectation, Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure to welcome you back soon. Sincerely, Morgane Debacq Guest Relations
5 de 5
por un cliente real

Todo increíble!!!!!!!!

Publicado el 10-feb-2018 en Hotels
Increíble todo ubicación!!!!!!!, cuarto colección muy cómodo, desayuno bueno, el personal muy amable todo increíble!!!!!!! No tengo ninguna queja yo regresaría feliz😀😀😀😀😀👍
Comentario de la dirección del hotel
10-feb-2018 por Gérard Khy, la dirección del hotel
Dear Maria Elena, We would like to thank you very much for having chosen the Sofitel Le Faubourg for your stay in Paris. We are pleased to read that your stay was incredible. Please rest assured that your feedback has been shared with all our teams to serve as an encouragement. We are looking forward to have the pleasure to welcome you back soon at the Sofitel Paris Le Faubourg. Best regards,
5 de 5
por Olga

Cerramos con broche de oro

Publicado el 08-sep-2017 en Hotels
Inmejorable ubicación. El Hotel es una delicia, se siente desde la entrada un ambiente muy chic elegante. Fue una corta estancia de 2 noches después de un largo viaje. Cerramos con broche de oro.
Comentario de la dirección del hotel
14-sep-2017 por Julie Waucampt, la dirección del hotel
Dear Guest, Thank you very much for your response following your most recent stay to Sofitel Paris Le Faubourg. We are glad that you enjoyed the location of the hotel and your stay. We will be pleased of welcoming you back in the near futur. Sincerely, Marine Honvault Guest Relations