Calificación basada en 318 comentarios contrastados

4,0 sobre 5
El 88% de los huéspedes lo recomienda
4,2 Limpieza de la habitación
4,0 Servicio y personal
4,2 Comodidad de la habitación
4,1 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 16 jul. 2019
Todo muy bien buena zona limpio personal que sabía hablar inglés eso ya es ganancia
Comentario de la dirección del hotel
18 jul. 2019 por PY, la dirección del hotel
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
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por un viajero real

Publicado el 3 feb. 2019
El mal servicio de wifi firmar. El resto de primera
Comentario de la dirección del hotel
5 mar. 2019 por Irene YUE, la dirección del hotel
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
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por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 16 nov. 2016 en Hotels
3 de 5
por un viajero real

Ubicación práctica. Habitación olor a cigarrillo.

Publicado el 24 oct. 2016 en Hotels
El hotel estaba bien y es de categoría. Sin embargo yo había pedido una habitación no fumador, y me dieron una habitación que tenía un olor a cigarrillo tan fuerte que casi me intoxico. Además en la habitación de al lado hubo una fiesta con gritos y música a todo volumen que no me dejó dormir.
3 de 5
por un viajero real

no recomiendo

Publicado el 14 ago. 2016 en Hotels
el personal de frontdesk no habla ingles, muy poco, uno de los días no hicieron la habitación y dijeron q fue nuestra culpa...
3 de 5
por Jose L desde Los Mochis, Mexico

Mala experiencia billetes falsos

Publicado el 18 jul. 2016 en Hotels
las instalaciones del hotel estan bien pero tuvimos una mala experiencia con una maquina que tienen ellos dentro del hotel que cambia moneda extrangera a moneda local, nos dio billetes falsos y casi hibamos a parar a la carcel, del personal solo una persona habla ingles, fue mala experiencia para nosotros
5 de 5
por carlos desde Santiago de Chile

Hotel en un muy buen barrio

Publicado el 28 mar. 2016 en Hotels
Cercano a 1 cuadra de estación de Metro.
4 de 5
por un viajero real desde Madrid

Muy buena relación calidad precio

Publicado el 26 ago. 2009 en Hotels
Las habitaciones amplias, limpias y cómodas y situado cerca del metro, en una zona tranquila. Para lo que me costó, esperaba muchos menos servicios, pero repetiré en futuras ocasiones. La piscina, fantástica.
Comentario de la dirección del hotel
21 may. 2016 por Angel, la dirección del hotel
Dear guest, Thank you for your comments. We are glad to see you having the good staying in our hotel and looking forward to seeing your next coming soon. Thanks. Grand Mercure Beijing Dongcheng
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por un viajero real

Publicado el 17 dic. 2021
Please don’t choose this hotel, the terrible service, the property very old and the staff was not friendly. When I ask for early check out, I told receptionist already in the morning , then after they change the other staff, they just very rude told me they don’t know ? Never heard? I need to call Expedia customer service. Also 1:30 PM they told me if Expedia not send email to this hotel before 2:00 PM. They will charge my money for one more night , and not return my deposit RMB500(100AUD), that’s not fair ! If this hotel staff work shift 2or 3 times per day, why they not hand over their work? I told different people four times , and make phone call to reservation3 times!the girl very rude! She told me you must call Expedia before 2:00PM, otherwise we can not return your money and will charge your one more night and deposit. Why the receptionist did not told me in the morning, the worst thing is I spend time from morning to afternoon 2:00 PM. Waste time!
Comentario de la dirección del hotel
27 dic. 2021 por 酒店管理层, la dirección del hotel
Dear guest, Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. We felt really sorry about that the staff’s service didn’t make you feel comfortable when you live in our hotel. We will improve the service right away. Thank you for stay with us, and expecting your next visit.
2 de 5
por un viajero real

Publicado el 6 oct. 2020
Comentario de la dirección del hotel
10 nov. 2020 por Irene YUE, la dirección del hotel
在您入住期间为您提供优质服务并得到您的认可,我们表示感谢;同时也期待您下次入住,酒店除了靠近著名的美食街(簋街)外,周边步行可至的景点(雍和宫、国子监、南锣鼓巷、烟袋斜街、什刹海等...)也是您到北京来不错的选择。